StarMuay V - Interview met Morad Salhi

Alle nieuws is hier te vinden.

StarMuay V - Interview met Morad Salhi

Berichtdoor starmuay » 10 Apr 2010, 03:29

Nieky Holzken Golden Glory 72,5kg Morad Salhi Redhawks 72,5kg A 3x3K-1
Fighter-Morad-Salhi.jpg

Firstname: Morad
Surname: Salhi
Day of birth: 09-07-87
Height: 1m76
Weight: 72,5kgc
Style: Kickboxing
Country: België

Mocht je jezelf een bijnaam geven, welke zou dit zijn?
M-power!

De partij van a.s. zaterdag is zoals je weet afgesproken op 3 x 3. Hoe sta je daar tegenover? Liggen de rondes 5 x 3 minuten jou veel beter dan 3 x 3 ?
Zoals gewoonlijk, goed voorbereid, met hart en ziel in de ring staan. Neen, ik heb altijd onder de K-1 regels gevochten en wil het zo houden.

Wat zijn je verwachtingen van de partij? Wat weet je over je tegenstander? Je gaat uiteraard voor de winst anders neem je de partij niet aan maar wat maakt jou zo zeker van dat je gaat winnen? Is het door je wilskracht, vind je jezelf technischer, meer ervaren of denk je dat je sterker bent ?
Het wordt een explosieve partij, en dit is een grote kans voor mijn carrière, dus moet ik me goed bewijzen. Nicky is K-1 vechter, dat zegt al veel, hij is zeer technisch, dat kunnen we niet ontkennen, en heeft ook al wat ervaring in de thaibokswereld. Mijn zelfvertrouwen, en natuurlijk de steun die ik krijg van iedereen. Wel, meer ervaring heb ik niet, het is dus meer door mijn wilskracht. Ik ga er gewoon 200 procent voor!

Zoals je weet zullen er ook een paar Thaien hun truukjes in de ring laten zien en dit op full Muay Thai regels. Had je niet liever een full Muay Thai partij gedraaid?
Dat wil ik zeker eens proberen, maar ik hou het momenteel bij de K-1 rules.

Tot slot je voorspelling op Starmuay?
Het wordt een spannende avond!

Salhi VS. Sahin Kaas6.jpg

Salhi VS. Sahin Kaas1.jpg

Pica0392.jpg

Pica0294.jpg

Morad Vs. Yavuz02.jpg

Morad Vs. France 1.jpg
starmuay
Site Admin

Terug naar Nieuws