StarMuay V - Interview met Warren Stevelmans

Alle nieuws is hier te vinden.

StarMuay V - Interview met Warren Stevelmans

Berichtdoor starmuay » 10 Apr 2010, 03:37

Chaid Oulad el Hadj Showtime 70kg Warren Stevelmans Vos Gym/Real Fighters 70kg A 3x3K-1
Fighter-Warren-Stevelmans.jpg

Warren, nogmaals gefeliciteerd met je onlangs gewonnen wereldtitel die je van niemand minder dan Alviar Lima heb weten te veroveren. Kun je misschien wat vertellen over de partij ?
De voorbereiding ging super we hadden een goede gameplan tegen lima en dat heeft gewerkt. Ik had er alle vertrouwen in en de partij was keihard, maar zo vecht ik ze het liefst gewoon lekker los gaan..

Wat denk je bijvoorbeeld nu anders te doen tegen Chaid? Hebben jij en je team jullie game plan aangepast aan Chaid ? of ben je meer een vechter die uitgaat van zijn eigen kunde ?
Ja ik en mijn team hebben een andere gameplan tegen chaid maar dat ga ik nu niet vertellen dat zien jullie wel in de ring.

Over je team gesproken, ik zie dat je uitkomt voor Vos Gym en ook voor Real Fighters ? Waarom is dit?
Vos gym is de sportschool waar ik word getraint door Ivan Hippolyte en real fighters is mijn management waar ik word begeleid door Kamal Chabrani.

De partij is zoals je weet afgesproken op 3 x 3. Hoe sta je daar tegenover? Liggen de rondes 5 x 3 minuten jou veel beter dan 3 x 3 ?
Deze partij wordt een europees titel gevecht van 5 x3. het gaat een zware partij worden maar ik ben in goede vorm.

Wat zijn je verwachtingen van de partij ? je gaat uiteraard voor de winst anders neem je de partij niet aan maar wat maakt jou zo zeker van dat je gaat winnen? Is het door je wilskracht, vind je jezelf technischer dan Chaid , meer ervaren of denk je dat je sterker bent dan Chaid?
Wat ik van deze partij verwacht is dat ik door mijn techniek en wilskracht de partij zal winnen.

Zoals je weet zullen er ook een paar Thaien hun truukjes in de ring laten zien en dit op full Muay Thai regels. Had je niet liever een full Muay Thai partij gedraaid?
Nee ik vecht net zo graag volgens muay thai als k1 regels.

Tot slot je voorspelling op Starmuay?
Het wordt een super gala met goede partijen zoals errol paris nicky holzken chahid warren stevelmans en nog veel meer dus kom snel kijken voordat het uitverkocht is.
starmuay
Site Admin

Terug naar Nieuws