Chaid Oulad el Hadj Showtime 70kg Warren Stevelmans Vos Gym/Real Fighters 70kg A 3x3K-1
Chahid, volgens mij is het gala van It's Showtime Milan waar je tegen Sudsakorn sor Klinmee je laatst gevochten partij waar je verloren hebt op punten, klopt dit? Kun je misschien wat vertellen over de partij?
Ja dat klopt, ik kwam daar om te vechten maar de thai niet. Hij kwam de clown uithangen.. voor mij gevoel had ik die partij niet verloren.
Wat denk je bijvoorbeeld nu anders te doen waardoor je tegen Warren Stevelmans wel gaat winnen? Warren is zoals je weet op 7 maart nog wereldkampioen geworden van Alviar Lima die ook al een tijdje meedraait en zich zeker tot de top mag noemen.
Warren heeft ook zijn laatste partij verloren dit was tegen Zambides in Griekenland. Ik heb eerder tegen Warren gestaan. De vechtstijl van Warren ligt me goed. Ik denk en weet zeker dat ik hier winnend ga afsluiten.
De partij is zoals je weet staat de partij op 3 x 3. Hoe sta je daar tegenover? Liggen de rondes 5 x 3 minuten jou veel beter dan 3 x 3?
Ik heb al mijn laatste partijen heb ik 3 x 3 gevochten en dat ligt me goed.. meteen beginnen met knallen.
Heb je je voor deze partij je training speciaal op Warren afgestemd of ben je meer een vecher die uitgaat van zijn eigen kunde?
Ik bereid me altijd op mijn manier voor. Ik pas me nooit aan, ze moeten zich maar aan mij aanpassen.
Wat zijn je verwachtingen van de partij ? je gaat uiteraard voor de winst anders neem je de partij niet aan maar wat maakt jou zo zeker van dat je gaat winnen? Is het door je wilskracht, vind je jezelf technischer dan Warren, meer ervaren of denk je dat je sterker bent dan Warren?
Ik kom hier maar met een doel en dat is winnen.
Zoals je weet zullen er ook een paar Thaien hun truukjes in de ring laten zien en dit op full Muay Thai regels. Had je niet liever een full Muay Thai partij gedraaid?
Ik vecht liever op K-1. Daarin draai ik de meeste partijen.
Tot slot je voorspelling op Starmuay?
Salah wko, Hakim wko, Achmed wko.